måndag 4 augusti 2008

nära

Har jobbat 5 nätter i rad nu och de börjar kännas i kroppen. Det börjar märkas också. Helt plötsligt i kväll får jag näsblod. Inte alls roligt. Men det slutade rätt snart. Har nu Ledig vecka och dte ska bli så skönt att bli människa igen. Vakna upp ur de koma man hamnat i under alla jobbnätter. Tror det blir en tripp till Moskosel för att hälsa på Silje och alla dagisbarn nu på Tisdag. Sen ska jag hinna beta av lite folk som jag inte hunnit träffa så mycket i sommar. Folk som kommer bli svåra att träffa när jag flyttar ner över.

På tal om flytt. Jag måste nog kontakte S för att höra lite inför flytten. Se vad som gäller och så. För det skulle vara bra att veta med tanke på att det är rätt lite tid kvar nu.

Ska verkligen ta tag i packandet nu under lediga veckan. =)

Det larmar!! Hej svejs!

Inga kommentarer: