söndag 14 oktober 2007

Efter helgen...

Sitter på Expen i Luleå. Kursen som jag varit handledare för i helgen är nu över.

De 20 deltagarna har nu lämnat Expen och det är alldeles tyst och tomt.

För första gången i helgen kan man höra hur klockan tickar. SKÖNT!



Helgen har varit riktigt trevlig. Vi har gjort många roliga saker.

Och jag, som handledare, har kunnat se hur deltagarna vuxit.

Och det är en bekräftelse av att vi har lyckats.



Sofie och Peter har under helgen hjälpt till som handledare och det har fungerat väldigt bra.

Det blev en bra grupp och vi kompleterade varandra bra.

Så just nu känns det bara skönt. Tack till dem!



Är dock sjukt trött. Man blir det av allt för lite sömn och allt ljud som man alltid har omkring sig.

Så i natt kommer jag sova riktigt bra.



Håller också för fullt på med att skriva mitt tal som jag ska hålla i Karlstad den 27 oktober.

Det börjar äntligen ta form. Måste bara komma på ett bra avslut och en bra tvist.

Längtar så otroligt mycket tills att få komma ner dit.



Träffa alla SSUare som man saknar, träffa gamla lumparkompisar för en fika och sällskap, och bara för att komma bort från Arvidsjaur ett tag.



Känner att jag måste det. För just nu känner jag mig bara instängd. Och jag behöver komma till något ställe där ens riktiga vänner finns. De vänner som faktiskt hör av sig ibland. Och de vänner som inte behandlar en som skit hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

... hoppas talet blir hur bra som helst! :D Du har så mkt tid Du vill på dej att prata, så ta chansen:P Givetvis utgår ersättning iform av en kram från internationellt ansvarige i Värmlands SSU distrikt:P