söndag 28 oktober 2007

Sinar mot sitt slut

Är sjukt seg idag. Först en hel dag med seminarium och sen aktiviteter på torget. Höll mitt tal också, som gick sjukt bra. Sen var det middag med dans och musik. Dansade med min vän Percy från Filippinerna. Han är så sjukt rolig. SSUarna var de som rockade mest. Gladast och bäst på att dansa.

Sen gick jag vidare för att möta upp folk från lumpen. Lärka, Mathiasson, Fransén, ErikssonX2, Tömmerås samt folk från LVKV. Gick först till Jenny, en kompis till Carro. Träffade en som låg inne på T2 samtidigt som oss. En trevlig prick!

Gick sen till nöjesfabriken. Ett riktigt stort ställe. Iaf för mig som kommer från lilla Arvidsjaur.

För vissa slutade kvällen lite väl tidigt efter att ha supit sig själv under bordet. men detta gällde inte mig. För det var vatten som dracks.

Ska åka till Sthlm ikväll. Så nu börjar min tid här i karlstad sina mot sitt slut.

Det har varit en väldigt rolig och intressant helg. Mött många trevliga och goa SSUare. Vissa nya och andra gamla.

Kommer att sakna det här!

Skriver sen på tåget.

Inga kommentarer: