måndag 15 oktober 2007

Längtar till Karlstad

Varit på filmkväll med SSU idag. Vi var ca 10 personer. Det är så sjukt roligt att det går bra för SSU Arvidsjaur. Och allt började nu i höst måste jag säga. Vet inte när vi hade så här mycket aktiva senast. Helt sjukt! Fattar bara inte hur jag ska klara av att sköta all verksamhet och alla aktiviteter de vill ha. För de vill så mycket men det finns för lite tid. Tråkigt nog!

Måste verkligen sätta mig och få ordning på talet. Så att jag kan börja läsa in mig i det så att jag slipper stå och läsa direkt från pappret. Vill hellre se ut över publiken. Det ger ett bättre intryck.

Vill, samtidigt som jag inte vill, att vissa hör av sig. Men mest vill jag inte. En konstig känsla.
Som rubbar lite av min vardag.

Fick ett sms idag. Förvånad men orkar inte bry mig om det. För smset beskrev något annat än hur människan behandlar en i verkligheten. Och då tar jag inte åt mig. För så jävla naiv är jag inte att jag tror på att det skulle vara så bra och välvilligt.

Jag blir så arg på folk som säger en sak men inte handlar därefter.
Eller arg blir jag inte, jag tycker bara jävligt synd om dessa människor.



Idag har jag tvättat lite och diskat. Har massa disk kvar men jag rymmer inte all så jag får ta det i omgångar. Måste fortsätta tvätta. Hade ett helt berg av tvätt.
Måsta fylla i papper för SSU, måste få tag i en viss person som jag inte fått tag på sen kongressen och måste fixa massa andra saker.

Varför alla dessa måsten hela tiden!
Men det är skönt att fylla ut tiden iaf.

Längtar till Palmedagarna! Ser verkligen framemot att träffa alla och bara komma bort från arvidsjaur ett tag!

Ser framemot trippen med Mari! Äntligen en stund med en underbar människa! Som jag saknar otroligt mycket!

SÅ JÄVLA GÖTT!

Inga kommentarer: