torsdag 25 oktober 2007

Äntligen!

Nu är klockan 04.40. Om 1 timme så kommer mamma och hämtar mig för att köra mig till flygplatsen. Sen är jag äntligen på väg till Karlstad. Framme där vid 13.oo-13.30. Då blir det en träff med Kenny. Kanske med Lärka, en kille från min pluton.

Sen ska jag i natt sova hos Emelie. En av Carros kompisar. Ska bli roligt och spännande. Kul att träffa nya människor i alla fall.

Imorgon ska Kenny hålla öppningsanförandet. Ser verkligen framemot det. Han är så sjukt duktig! Och på tal om det så måste jag fixa det sista med mitt egna tal. Det är egentligen klart. Men man kan ju göra lite fler justeringar. Bara för att få det precis som man vill.

Jag har varit vaken hela natten. Packat, gjort ett hemma spa med lång dusch och nagelvård, och plockat ihop lite. Har egentligen en hel del tvätt som måste vikas och stoppas in i garderoben med det får vänta tills jag kommer hem. Och sen så skulle jag behöva städa lite mer men det får också vänta tills jag är hemma igen.

Hade medlemsmöte igår kväll. Det var 14 st som kom och det är så skönt att det bara rullar på. Man får ett lugn i kroppen då, samtidigt som det bara sprudlar av glöd.
Vi körde lite värderingsövningar, pratade om varför vi gick med i SSU och fikade.

Nu måste jag gå. Måste fixa det sista inför resan. Men jag skriver när jag sitter och väntar på tåget i Stockholm.

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: