måndag 22 oktober 2007

Facebook...

Japp, nu har jag också åkt dit för frestelsen. Skaffade idag Facebook. Har egentligen ingen förklaring till varför. Men lite påtryckning av vänner och förfrågningar på mailen kan spela en roll. Men det är ett problem- Jag har inte så stor koll på alla funktioner som finns där. Så det lär ta ett tag innan jag har kommit in i det.
Men ni kan adda mig nu iaf.

Har sett film hos Rut idag. Med Johnny och Malmen. Sjukt skönt med en lugn söndag.

Kvällen igår slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Det blev utgång, nykter utgång, även om det inte var planerat.
Men jag hade grymt roligt iaf.
Var bara en liten händelse som var mindre kul.
Han förtjänade det så egentligen var det inte så tråkigt. Vad har jag gjort dig? Vilken jävla dum fråga. Om han bara tänkte efter själv så skulle han ju fatta! Och se försöka ta det där, när han har haft flera veckor på sig att höra av sig. Det handlar ju bara om ett samtal eller ett SMS.
Men han vill ta det ute, bland massa folk. Undrar hur han tänker ibland. För om vi hade tagit det då så hade inte jag velat vara han. För just nu finns det mycket inombords som egentligen måste komma ut snart, innan jag kokar över.

Men senare under kvällen gjorde han en sak som gjorde mig sjukt glad! Jag kände skadeglädjen växa inombords. Så jävla underbart! Lite bekräftelse på mina önskningar fick jag!

Det är sjukt svårt att veta om någon är intresserad av en. Jag är bra på att ge mina vänner tips och råd, men när det kommer till mig själv så funkar det inte alls.
Tänk vad världen och kärleken skulle vara enklare att förstå sig på om människor var ärliga mot varandra. Tänk om man bara kunde säga till en människa att jag tycker om dig, och det kanske mer än bara som vän. Efter ett antal gånger ute, med samma slut, så börjar man fundera om det kanske finns något mer. Men det får väl tiden utvisa!

Tänkte avsluta inlägget med ett roligt skämt.

Vad heter en av världens tunnaste böcker?
-Vad män vet om kvinnan

Ha ha ha.... Sjukt roligt!

Inga kommentarer: