fredag 19 oktober 2007

God bless that day...

Den enda relation vi hade var en proffesionell relation.
Jag var tvungen att hålla mig väl med dig för att vi skulle kunna lösa uppgiften.

HA! vilket skämt!

Inte ens det fungerade ju. Och att du inte hunnit mogna och fatta någonting alls efter allt!
Det är sjukt synd om dig grabben! Sjukt synd!

Tur att alla inte är lika insnöade.

Känner att vissa saker blir ältade om och om igen.
Men jag kan inte riktigt släppa det.
Och hon snackar om att hon vet vilka som är hennes riktiga kompisar, att det är glada över allt som hänt och glada för hennes skull.

Men då har hon glömt hur allt gick till och att hon själv inte alls är en bra eller riktig kompis. För då gör man bara inte sånna saker som hon just nu har gjort för andra gången i rad.

Men ibland saknas det vissa bitar i huvudet och hon fattar tydligen inte att hon beter sig förjävligt illa!

Men en dag så kanske dte finns någon som kan trycka in de bitar som fattas och hon börjar bete sig som en vanlig, vettig människa.

GOD BLESS THAT DAY!

Och nä jag vill inte se. Jag finner inget syfte i det!

By the way....

Psykologisk krigsföring är något av min starka sida. Så vänta bara.

IT´S
PAY
BACK
TIME!

Inga kommentarer: