onsdag 17 september 2008

Behöver jag hjälp?- Så ber jag om hjälp!

Ibland kokar det verkligen bara över. Sällan framför folk, men ofta hemma eller via telefon. Har en sådan kväll nu. All skit kommer bara ut på en gång. Men det är berättigad skit den här gången! Jag är så in i nordens less just nu. Det går inte ens attt lyssna längre. Minsta lilla ljud gör mig vansinnig. Och jag vet verkligen inte hur länge till jag står ut.

Jag vet att man inte ska samla på sig. Men det går ju inte ens att säga ifrån utan diskussion. Ibland önskar jag att folk bara förstog det underbara i att bara hålla käften. Det skulle duga med 5 minuter. Men inte ens det.

Har jag fått ett ansvar så klarar jag mig själv! Jag behöver ingen som säger åt mig att göra si och göra så! Behöver jag hjälp, SÅ BER JAG OM HJÄLP! Ok?
För hur ska jag kunna lära mig om jag hela tiden får allt serverat på silverfat?


Sen en sak bara, JAG KAN TÄNKA SJÄLV OCKSÅ.


Men ibland är det väl så,vissa dagar fungerar det bra, andra dagar mindre bra.
Ibland känns det hopplöst och ibland helt problemfritt. Det handlar väl om livets berg- och dalbana...

Alla måste väl få kunna bli arg ibland, eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

var verkligen skillnad på inlägget