tisdag 9 september 2008

de två senaste dagarna

Har dessa dagar försökt få ihop vår klubbledarutbildning. Vilket jävla slit alltså. Men idag blev det mesta klart. Sjukt bra föreläsare, lagom många anmälda, hunnit ordna papper till A och O och hunnit boka lokaler,sovplatser och fixat med resorna! Bara lite småsaker kvar att göra imorgon.

Insett att när jag väl tar mig för saker så är jag väldigt effektiv! Mer effektiv än vad jag själv tror ibland. Men det får mig att må bra. När jag hunnit göra mer än vad jag väntat mig och fortfarande har tid över!

Hunnit träffa en medlem som ska starta upp Partille. Helt underbart!

Hunnit träffa Kickan, Johan och Nova- ÄNTLIGEN! Nova var så himla söt!!!
Ska försöka ett speciellt plagg till henne. För det måste ju finnas någonstans!

Har hunnit skicka mail till D och E. Så att de vet vilka helger som de är välkomna på kurs hos oss. Det kommer bli grymt bara de hittar en kurs som passar! Ska prata med G också. Höra hur han har det och om han också är intresserad.

Nu ska jag nog lägga mig tidigt för en gång skull. Det har blivit sena nätter den senaste veckan. Lite disciplin får jag ha på mig själv!

Inga kommentarer: