lördag 20 september 2008

Jag fick spöka

Gjorde igår det roligaste jag gjort på väldigt länge. Jag fick följa med min kompis E på Gasten. Där jag fick vara spöke och skrämma folk! Så himla roligt! Alla dessa adrenalinkickar man hela tiden fick gör känslan obeskrivlig. vissa grupper var fruktansvärt tråkiga, och man funderade på varför de ens gick Gasten. Men det kom ibland de där guldkornen som jag kommer leva länge på. En kvinna föll bara ihop och gallskrek! Mohahamohahamohaha Det svåra var ju att själv hålla sig för skratt.

Och vilket gäng! Helt underbara människor som jobbar där! Hänge med dem ut på Stage senare när Liseberg hade stängt. Träffade S, en gammal kompis från gymnasiet där. Himla roligt! Vi ska ta en öl någon dag för att surra om gamla minnen.

Ja kvällen igår är och förblir obeskrivlig! Speciellt efter ett sådant avslut! Kocken ska ni passa er för! För han är riktigt farlig!

Inga kommentarer: