lördag 27 september 2008

Håkan= Ingen kö!

Var på liseberg igår! Vilken kväll! Håkan spelade där och det var 17000 personer som var där för att titta. 17000! Det är en hel del människor! Håkan må va bra, men jag såg honom i sommras. Så jag tog tillfället i akt. Det är ju helt underbart att gå på Liseberg när det är någon som spelar. En massa folk men aldrig någon kö!

Jag sprang mellan alla åkattraktionerna och åkte hela kvällen. Vissa attraktioner kunde man sitta kvar i och bara åka gång på gång. Det är så det ska vara!

Så jag säger det- Älska Liseberg när folk spelar!

E från Linköping är var också med. Hon gjorde sitt första besök på Liseberg. Så jag passade på att lura med henne in i spökhuset. Hade gjort upp med en som jobbar där att vi skulle gå. Och det märktes. Det blev mycket läskigare! Den här gången kom gastarna från alla möjliga håll och kanter. De kom från golvet och tog oss på benen och fötterna, från taket och högg med händerna mot huvudet. Det var grymt! E blev rädd! Så det blev lyckat! Tack EO för det!

Nu är det kurs på Arken!
Grymt!

Inga kommentarer: