måndag 29 september 2008

En hel del gjort och kvar att göra..

Är precis på väg till att gå och lägga mig. Har jobbat i helgen när distriktet ordnade en tjejkurs. Kursen blev väldigt bra och jag känner att det var ett bra gäng som var där! Nu blir det äntligen ett tjejnätverk. Men som vanligt så kommer jag hem helt slutkörd. Slocknade på sängen vid 16. Vaknade vid 18 för att snabbt ta mig till järntorget för att möta upp SGJ. Vi skulle på bio.

Get smart var filmen vi såg. Hade inte alls höga förhoppningar om den innan. Men nu efter att ha sett den så måste jag säga att den var bättre än väntat. Det var många stunder där man fick skratta. Så det är faktiskt en film som jag skulle rekommendera Men då krävs det nog att man har samma sjuka humor som min.

Har fortsatt dona på lite i lägenheten i kväll. Plockat upp ännu mer från lådor och satt in i de skåp som finns. Jag fattar inte att det var så himla mycket saker som jag hade med mig ner. För just nu ser det inte ut som om det vore speciellt mycket. Men då gömmer sig nog en hel del i skåpen. Kommer bli intressant när jag ska flytta från den här lägenheten.

Måste kolla det där med mitt pass imorgon. Tänk om det skulle vara något fel med det. Hmm tänk om resan måste ställas in. Det får inte vara så!
Ska också kolla upp vaccinationer. Så att allt sådant är klart när det väl gäller.

Nä nu väntar sängen!

Ciao!

Inga kommentarer: