lördag 20 september 2008

Underbara gullunge!!!

Dagen i dag har varit K och N. Vaknade av att K ringde och väckte mig. Flög upp ur sängen för att skynda mig ut till Partille för att hjälpa henne med Nova idag. =) Det har varit en himla mysig dag. Vi har bara surrat, och skrattat om och åt Nova. Helt underbar unge! Och det är klart att "Tant" Ida ställer upp!
Det är helt sjukt, jag är snart 22 år och kallas redan tant. Men i det här fallet känns det faktiskt helt ok!


Fick Nova att skratta en hel del. Då går det inte att hålla sig själv. Hon skrattar verkligen med hela kroppen!

Det var trevligt att snacka med K också. Vi har alltid så himla mycket att prata om och ändå ses vi rätt ofta måste jag ju säga. Men det är väl så det ska va med en riktig vän. Det ska liksom bara flyta på.

Så tack K och Nova idag! Det var ni som gjorde den!

1 kommentar:

Anonym sa...

inte bara ett inlägg jag fick 3 inlägg att starta dagen med :P
det tycker vi om