måndag 1 september 2008

Mamma Mia!

Seg Söndag idag. Efter att ha målat näst intill hela dagen igår så belönade jag mig själv med utgång. Förfest hos M och sedan ut. En väldigt trevlig kväll blev det. Första på väldigt länge med M. Träffade E ute. Det var jättelänge sedan jag träffade han. Med sig hade han J och F också. Roligt att träffa J igen. Senast jag träffade honom så badade vi i skövde och gjorde massa vattenkonster. Det blev iaf en väldigt lyckad och trevlig kväll ute. Sen när jag kom hem fick jag ett mysigt sms. Ett sms som jag inte fått av någon på länge, så jag blev väldigt glad. Mötte upp R vid 03 när jag precis kommit hem. Vi var ute och gick, han tittade på mitt kök och hipps vipps så var klockan 6 på morgonen. Det var nog dags att sova lite då. Vaknade vid 12och fortsatte måla.

Sen på kvällen gick jag och J och åt middag för att senare dra på ett spontant biobesök.
Vi såg Mamma Mia! Vilken film! Helt underbart fantastisk! Jag måste ha den där filmen! Alla ens känslor fick utlopp i filmen. Det var länge sedan jag såg en så bra film!

Sitte rnu hemma. Har satt kakeldekor i köket. Blev jättefint! Och klockan är allt för mycket egentligen med tanke på att jag börjar jobba imorgon och ska vara på jobbet innan 08.00. Det vill säga att jag ska upp om mindre än 6 timmar. Jag hade tänkt vara duktig och gå eller cykla till jobbet. Så då behövs det lite tid.

Jag får helt enkelt skriva mer, men det får bli vid ett annat tillfälle.

Ciao!

Inga kommentarer: