måndag 1 september 2008

Tillbaka på jobbet

Är tillbaka på jobbet i Göteborg nu. Ska träffa S och gå igenom den närmsta tiden i eftermiddag. Känns lite konstigt att vara tillbaka. Blandade känslor när man kommer till kontoret. Måtte jag inte bli en bitter och sur ombudsman!

Hemma i lägenheten väntar mer målning. Får se när det ska hinnas med. Förmodligen blir det inte förän nästa vecka. Kanske C eller E kan komma förbi och hjälpa till då.

Måste köpa ett lås till mitt förråd så att jag kan börja ta bort saker från lägenheten. För det behöver tömmas. Ska försöka få in lite kläder i garderoben också.

Ett IKEA besök är att vänta inom en snar framtid. För att köpa allt som aldrig köptes första gången. Lite möbler till hallen och en soffa bland annat.

Nä nu ska jag se vad jag ska hitta på här på kontoret. Första dagarna är alltid lite ovissa.

Ciao!

Inga kommentarer: