måndag 1 september 2008

Du är musiken i mig!

Du vet hur orden var en gång
För du tystnar om du lyssnar
För en dröm går oändligt långt
Och allt kan hända
Och alla vindar vända

Du gör mitt liv till melodi
Dess eko klingar inom mig
Jag ser ditt ljus
Och världens brus
Det tystnar bakom dig

Mm, du möter mig

Jag känner det med en gång
Vi sjunger samma sång
Oh, du är musiken i mig
Ja, det finns i oss båda två
Följer oss där vi går
Vet att du är musiken i mig

Jag känner dig fast vi aldrig mötts
Aldrig mötts
Kan det vara?
Va en dröm?
En dröm vara?
Att nya ord och tankar föds?
Här i din närhet
Din närhet
Och du ger och lär mig

Du kan se mig som jag är
Det har aldrig hänt förut
Nej, nu hör jag dig
Hör jag dig
Här inom mig
Vi hör varann till slut
Åh, du sjunger för mig
Oh yeah

Jag känner det med en gång
Vi sjunger samma sång

Du är musiken i mig
Den finns i oss båda två
Följer oss där vi går
Du är musiken i mig
En sång för dig och för mig
Där vi kan uttrycka allt vad vi vill
Vad finns till?
Allt finns till
Tillsammans finns vi till

Jag känner det med en gång
Åh, med en gång
Vi sjunger samma sång

Du är musiken
Ja, den finns i oss båda två
Följer oss där vi går




Den är så himla underbar!
Du är musiken i mig

Inga kommentarer: