onsdag 7 maj 2008

En grym kurs

Väntar på att Tobias från förbundet ska komma. Då ska vi förbereda lite inför eftermiddagen. Plocka fram det vi ska ha på vårt bokbord och skriva det sista som måste skrivas om vi ska ha något eget material. Var förbi saluhallen under lunchen. Mycket att välja på, men nästan bara fisk och skaldjur. Så man måste söka för att hitta guldkornen.

Är lite nervös inför löpningen ikväll. Tror att jag får gå de sista 2-3 kilometerna. Men bättre det än inte göra det alls!
Det är mer än vad många av mina vänner skulle göra ändå. Så jag är stolt över mig själv.

Nu går tiden väldigt långsamt. Men jag har ändå hunnit få en hel del gjort.
Fixat grymma föreläsare till jämställdhetskursen som vi ska ha den 23-25/5.
En kille från Sossarnas HBT-nätverk och Alaa från SSU förbundsstyrelse. Sen väntar jag på svar från kvinnofolkhögskolan. De skulle kanske också kunna hålla ett pass. Men de skulle kolla läget lite. Så jag ser verkligen framemot kursen. För om allt nu bara går vägen så kommer det bli en grym kurs!

Nu ska jag värma lite bullar till mig och Malin. Bullarna som Andreas kom med igår!

Inga kommentarer: