torsdag 22 maj 2008

Så rolig du är då

Då har det gått 2 timmar sen mitt senaste inlägg. Sitter fortfarande kvar i restaurangvagnen.

Undrar hur det går för Perelli i dagens semifinal i ESC. Tur att man har vänner som ställer upp på att spela in det till mig. Men jag följer det via Internet för att veta hur det går. Sen kan jag se alla bidrag en annan dag. Perfekt!

Har tråkigt, vet inte vad jag ska skriva om.

Jo, dag fyller Idol Andy (hahaha) år. Hade ingen aning om det så jag skäms lite. För i mitt jobb ska man ha koll på sånt. BTW det namnen är det nu officiella namnet. Det är ett brott att säga något annat. Kom ihåg det J och M. haha. Hur som helst gav det mig ett gott skratt på tåget. Du är allt bra rolig du, Idol Andy! haha

Nått en huvudstad nu. En fin huvudstad. Lite mörkt och kyligt men fint. Kort stopp innan resan fortsätter.




back soon..

Inga kommentarer: