måndag 26 maj 2008

Äntligen!

Då var man framme i Göteborg igen. Kändes bra att vara framme igen. Rätt seg efter resan som inte var fullt lika bra som resan upp över. Men jag fick sova många timmar. Men det var inte direkt kvalitetssömn. Så då känns det inte som att det spelar någon roll.

Åkte direkt till kontoret. Det var faktiskt skönt att vara tillbaka. M och jag planerade lite inför distriktets sommarläger. Gjorde en preliminär budget som förbundet ville ha in. Dock är det lite svårt att räkna när man inte har helt klart med de andra distrikten vilka kostnader och utgifter man kommer att ha. Så nu får de övriga distrikten gilla läget.

Äntligen! Jag har hittat de svarta byxor som jag velat ha sen jag vet inte när! Men nu äntligen hittade jag dem. Och bäst av allt, var att de inte var allt för dyra! Samma affär som jag köpte byxorna på måste jag visa mamma om hon någon gång kommer till Göteborg. Hon skulle nog också hitta en hel del där som hon skulle vilja ha.

Kvällen tillbringades på Ullevi! Landskamp SVERIGE - SLOVENIEN. Henke spelade men inte Zlatan. Frans sjöng den officiella EM-LÅTEN. Vilken stämning det var. Jag kommer vara helt frälst av fotboll när jag är klar här nere. Och plus var ju att Sverige vann matchen tack vare Linderoths mål! Publiksiffran var ca 21000 åskådare.1 Typ fler än vad som bor i Arvidsjaur-, Arjeplog-, Sorsele- och Malå Kommun tillsammans. Det är ju helt sjukt!

Nä, nu väntar verkligen sängen. Ögonen håller på att falla ihop.

Lev och må väl!

Inga kommentarer: