torsdag 22 maj 2008

Planering och Buffé

Sitter på kontoret och väntar på Malin. Ska ta mig till Centralstationen snart för att påbörja min lilla tripp. Ska bli så roligt. Hoppas jag i alla fall.

Åt lunch med Kickan idag. Det var första gången som vi vara helt ensamma sen jag flyttade ner hit till Göteborg, och det var snart 2 månader sen. Det var trevligt och gott. Åt kinabuffé.

Vi ska planera lite idag. Sen hur vi ska lägga upp arbetet nu de sista veckorna som jag jobbar här nere. Och kanske lite smått börja göra en alternativ planering till hösten om jag skulle få stanna kvar. Bara för att underlätta allt.

Kim och Oliver sitter här på expen. Gått igenom Kims kurspass med honom. Så nu ska de flesta frågetecken vara raderade.

Började läsa en ny bok idag. Verkar vara en bra bok, lite mer fakta än den förra, men ändå helt ok. Men den kommer jag säkert hinna läsa ut innan min tripp är över. Så jag måste börja fundera lite på vad jag skall kasta mig över här näst.

Fortsättning följer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får rekommendera "Simon och ekarna" av Marianne Fredriksson. Det är en bok som många tycker är den bästa de har läst, och jag tyckte också detn var väldigt bra. Den handlar om en uppväxt i västra Göteborg, med början i mellankrigstiden. Jag blev mycket mer av en Göteborg-romantiker efter att jag läst den.

Mycket bra!