onsdag 28 maj 2008

Kubb ikväll

Sitter på kontoret. Har gjort det jag känner att jag planerat in idag. Dock måste många av dagens samtal även ringas imorgon. Detta på grund av förbundets överläggningar. Men det är ingen fara än. Men imorgon börjar det blir lite bråttom.
För då är det inte många dagar kvar innan besöket från AUF äger rum. Så imorgon gäller det.

Har hunnit vara med i Expens studiecirkel idag. Den handlar om motion, hälsa, stress, kost och motivation. Riktigt roligt att lära känna delar av den övriga personalen lite bättre. Sen direkt efter gick jag och Malin ut på en promenad.
Det var skönt. Röra på sig lite. Släppa alla tankar och jobbet en stund för att bara promenera. Det ska jag nog börja göra dagligen under hela sommaren till att börja med. Jag tror att man som människa behöver det. Sen är vissa bättre än andra att kanske släppa taget i 30 minuter. Men det är bara en själv som kan ändra på det.

Möte i Mölndal ikväll. Ska bli roligt att träffa tjejerna där. Ska nog spela kubb på mötet, det är också himla roligt!

Skriver mer sen. Ska pröva ringa några samtal till.

Inga kommentarer: