fredag 9 maj 2008

Äntligen Fredag!

Då har man äntligen kommit till arbetsveckans slut. Nu är det Fredag och jag jobbar inte i helgen. Så imorgon kommer jag ligga i slottskogen. Jag kommer läsa min bok och bara njuta av den värme som just nu infinner sig i Göteborgstrakterna. Jag hoppas att jag hinner träffa Emma och Ewe också. Vi kanske hinner med att kasta lite freesbee också. För jag köpte en igår. Den är rosa med jordgubbar på. Och jag invigde den idag och den fungerade jättebra! Så om någon vill kasta freesbee imorgon så hör av er! Det kommer vara grymt roligt iaf.

Har varit själv på jobbet idag. Malin har varit ledig. Jag har hunnit städa mitt skrivbord, ringt till lite medlemmar och kollat alternativa kursgårdar nu när viskadalen inte var ledig den tänkte helgen för vår jämställdhetskurs.

Jag har hunnit se lite bilder sen vårruset uppe hos Eleonor. Fina bilder(eller inte, alldeles röd och svettig i ansiktet)

Lunchen satt jag i slottskogen. Har nog hunnit bränna mig lite på armarna. De är alldeles röda. Men det brukar vara så. Först röd, sedan brun!

Funderar vad jag ska ta mig an nu. Kanske skulle man åka hem mot Partille. Föra över lite pengar. Handla lite och sen springa en runda för att sedan ta det lugnt framför TVn i kväll. Det skulle sitta fint!

Inga kommentarer: