torsdag 29 maj 2008

Extra roligt

Mötet i Mölndal gick bra igår. Det var så himla trevligt att träffa brudarna och grabbarna där. Kubbspelet gick också bra. Vi spelade blondiner mot resten.

Gissa vilka som vann?

Blondinerna så klart!

Jag och M gav medlemmarna där en uppgift till nästa möte. De ska tänka ut vad de vill bedriva för verksamhet. Vilka studiecirklar de vill genomföra och så. Så det ska verkligen bli intressant och komma dit nästa vecka ingen för att se vad de har i tankarna.

Möte i Angered idag. Grabbarna där är så himla roliga. Jag skrattar nästan hela tiden som man är kring dem. De bidrag till att jobbet blir extra roligt!

Funderar vad jag ska göra sen ikväll. Jag bör åka till Partille och packa lite. Men jag bör hinna träffa lite folk också. M eller L till exempel För nu var det längesedan.

Men men, vi får se.

Inga kommentarer: