lördag 10 maj 2008

Två nya

Har legat i slottskogen hela dagen idag. Fått fullt med färg på hela kroppen. När man legat där i solen som steker och små vindar som kommer som en kall fläkt så känns det som att man är utomlands. Så varför behöver man ens åka utomlands när 2-3 dagar i slottskogen ger lika mycket färg som en vecka utomlands. Visserligen är det ju annat som utlandet kan erbjuda, men inget som man kan leva utan.

Läste idag ut min bok. Så jag gick på pocketshop och köpte två nya böcker.

SEX som jag vill ha det
och
Porr, horor och feminister

Började läsa Sex som jag vill ha det. Än så länge verkar det också vara en riktigt Ida bok. Njuter varje sida som jag läser. Älskar det råa språket och alla underbara formuleringar.

Ska nu ta en liten löp runda. Sen göra mig i ordning för att möta Karin inne i stan.
Hoppas att jag hinner bära ner lite tomma lådor i förrådet innan bara.

Skriver mer sen.

Inga kommentarer: