torsdag 8 maj 2008

Jag är så jävla bra!

Nu var det avklarat! Jag sprang vårruset igår tillsammans med 19200 andra tjejer. Helt otroligt! Det var fler tjejer som sprang än vad det finns människor i Arvidsjaur kommun.

Det måste jag säga. Jag är så jävla bra! Trodde inte Mina ögon och öron när jag fick veta tiden som jag sprang vårrusets 5 km på.

Mellan 19-23 minuter klarade jag rundan på! Trodde aldrig i hela mitt liv att jag kunde vara en sådan bra löpare! HAHA 5km på 19-23 minuter!!!

Känner fortfarande idag hur ruset i kroppen finns kvar! Det bara pirrar i magen och man känner sig så jävla nöjd och stolt!

Malin gjorde också hon en så sjukt bra insats! Hon sprang ruindan på mellan 28-33 minuter. Hon hade aldrig heller trott att hon skulle klara sig så himla bra!

Så nu har vi utsett oss själva som 2 av landets bästa ombudsmän inom löpning!

Det lilla som jag har sprungit sen jag flyttade ner hit måste ha gett väldigt stora resultat. Iaf på insidan av kroppen. ja, det är helt sjukt! Det här kommer jag att leva länge på!


Har idag klippt mig. Frisören klippte upp håret lite så att jag lättare kan ta fram mina egna lockar. En helt annan form på håret och så mycket lättare. Hon tunnade ut det rätt mycket! Men jag är nöjd! Hon är så himla rolig också! Och bara det ger pluspoäng.


Igår var det debattboxning på backateatern. Tobias från förbundet skulle slåss i ringen. Han lyckades tydligen väldigt bra. Men man kunde kanske inte förvänta sig mer när han debatterade om kvoterad föräldraförsäkring mot en från CUF och när han i den andra matchen debatterade försörjningsplikt vid invandring mot en från MUF.
Själv stod jag och Soma från Göteborgs DS utanför vid ett bokbord. Träffade jocke den trevliga killen från grön ungdom och den där jävla MUFaren som jag nu vet heter Carl. Hade roliga samtal med dem båda utanför.

Tvärdrag hade samtidigt ett seminarium i Bergsjön. Det hade också gått bra. Helt ok med folk. Hade kanske gått att få dit fler. Men vi gjorde så gott vi kunde. Men det hade iaf varit bra samtal och diskussioner. Vilket gör att man ändå får kalla det lyckat.

Nu väntar nog solen och slottskogen på mig. Det är så skönt här nere i söder. Massa sol, blå himmel och skönt folk.

Funderar också om man ska hinna gå på bio under helgen. Det skulle vara trevligt.
Bor du i Göteborg eller har du vägarna för bi. Hör av dig så går vi på bio!

1 kommentar:

J.Büser sa...

Grymt jobbat Ida!